Tuesday 31 March 2015

Bali Part 1

Wahhh... Lama tak menulis sekarang siap ada part part lagi... Okeylah mmg impian kita nak bercuti ke Bali... Plannya dari tahun lepas lagi... Kebetulan ada promosi tiket murah so apa lg cepat cepatlah sambar... Masa tu just book tiket saja.. Bagage dan lain lain settle kemudian. Agak murah utk tiket ke Bali hanya kos $800 tuk dua org. Flight kami bertolak pada pukul 4.20 ptg dan supir yg menghantar kami adalah adik kita ... Thanks sister... First time naik kat Klia 2.. Agak besar tp sangat selesa..
Shopping Choc

Up Up away

Time for taking nap... huhuhu

Disebabkan kesesakan lalulintas di awan penerbangan kami delay lebih kurang 1 jam... Bosan jugalah duk dlm kapal tak buat apa.... Akhirnya penantian pun berakhir dan kami tiba di Lapangan Terbang Ngurah Rai, Denpasar lebih kurang pada pukul 9.00 mlm. Disebabkan agak lapar dan malas untuk keluar semula kami memilih untuk makan malam dahulu sebelum check in di hotel. Kami singgah makan di Ayam Tulang Lunak... Makanan nya boleh lah, cuma kurang kena dengan selera hubby den...

Masak Telur dan Tahu

Ayam Sambal Hijau Petai

Lepas makan kami check in di Losari Villa & Hotel Kuta... Puas hati ngan servis hotel ini. Kami dapat king bed seperti dipohon . Dan biliknya agak luas... Best woooo....Itu saja tuk hari pertama....