Wednesday 18 January 2017

2017






Salam Tahun Baru 2017

Huhuhu, sedar tak sedar dah masuk pertengahan bulan satu. Januari 2017. Lama sudah tidak mencoret rasa... Rindu nak merapu lagi... Apakan daya pelbagai rintangan dan halangan menjelma (ayat poyo lebih)... Kikikiki

Banyak juga coretan 2016 yang tertinggal. Tengoklah nanti kalau kerajinan menjelma aku coretkan disini... Permulaan tahun 2017 tidak begitu cantik bagi aku. Awal tahun ini aku dilanda masalah kesihatan, hampir 2 minggu aku cuti sakit dan cuti rehat. Lama sungguh sehinggakan sembab dan badan ini. Akhirnya aku paksakan juga untuk bekerja. Jika tidak pasti banyak kerja yang tertunggak. Inipun ada separuh lagi yang perlu diselesaikan.


Untuk 2017, semoga pada tahun ini aku dan keluarga dikurniakan kesihatan yang berpanjangan, murah rezeki dan bahagia selalu. Semoga awan mendung yang hadir berlalu membawa mentari baru.



Terima kasih kawan kerana tetap berada disamping.




Sayang selalu,

Adeq.

1 comment:








  1. If you’re going to strap on the same fake watchesevery day, it needs to look good with both your Tuesday suit and your Sunday t-shirt, but you don’t want it to be boring. You don’t have to spend five figures to get a great breitling replica.Theklockor kopior Globemaster ($120) handles all situations effortlessly and is packed with technology like a totally anti-magnetic movement and a more accurate and durable co-axial escapement,you’ll notice the seconds hand seems to tick like on a quartz
    cheap jordans , but this rolex replicais because of a special gear-and-spring system inside that gives it the so-called “deadbeat seconds” for more precise timekeeping.As the brand’s iconic omega repliqueindividual product, admirable adroitness and absolute kelly 35cm demonstrates what both central and outside.
    Buy Cheap air max
    online.



    ReplyDelete